ttc s.r.o. ponúka partnerskú spoluprácu šitú na mieru s cieľom zabezpečenia individuálnych potrieb zákazníka v oblasti preventívneho aj havarijného servisu zariadení. Základné princípy poskytovania podpory a servisu sú:
-
komplexnosť
komplexné riadenie servisnej činnosti s cieľom zlepšenia návratnosti investícií a zabezpečenia nízkej nákladovosti, maximálneho výkonu, dostupnosti systémov 24 hodín denne, 7 dní v týždni
-
prevencia
plánovanie a realizácia preventívnej údržby ako spôsob zabezpečenia dlhodobej spoľahlivosti a dostupnosti riadiacich systémov
-
operatívnosť
operatívny servis realizovaný formou vzdialenej telefonickej podpory, diaľkovej správy systémov, či zásahu priamo na mieste poruchy v požadovanom čase, s cieľom , identifikovať a odstrániť závažné problémy prevádzky
-
kvalifikovanosť
udržiavať kvalifikovanosť obsluhujúceho personálu zákazníka prostredníctvom odborných školení a konzultácií podľa špecifických potrieb klienta